Rocky Mountaineer - deel 2 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Martijn Alderen - WaarBenJij.nu Rocky Mountaineer - deel 2 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Martijn Alderen - WaarBenJij.nu

Rocky Mountaineer - deel 2

Door: Martijn van Alderen

Blijf op de hoogte en volg Martijn

10 September 2013 | Canada, Vancouver

Vanochtend begon dag 2 van mijn reis met de Rocky Mountaineer, van Kamloops naar Vancouver.

De route van vandaag ging weer door een gevarieerd landschap. Het begon met woestijnlandschap net buiten Kamloops. Het ziet er een beetje uit zoals je wel eens ziet bij modelspoorbanen met hier en daar een struikje en veel mos.

Vervolgens ging het langs een aantal meren en daarna waren de canyons aan de beurt. Hier werden de bergen weer hoger, groener en fotogenieker. Mooie vergezichten met veel bochten, hierdoor was het heel goed mogelijk om de trein al rijdend op de foto te zetten.

De afgelopen 2 dagen heb ik werkelijk honderden foto's gemaakt. Ik heb er maar weer een paar toegevoegd als bewijs.

Ook culinair was alles weer prima in orde, net als de rest van de verzorging. Maar inmiddels weer terug in Vancouver is het weer terug naar enigszins normale waarden anders raak je er nog aan gewend!

Morgen ga ik weer verder, nu richting Whistler waar in 2010 veel Olympische onderdelen werden gehouden. Ik ben venieuwd.

• 10 September 2013 - 07:42

BM:

Mooi zeg. Wat een vakantie. Komt echt bij mij op de lijst.