Kelowna - Revelstoke - Reisverslag uit Revelstoke, Canada van Martijn Alderen - WaarBenJij.nu Kelowna - Revelstoke - Reisverslag uit Revelstoke, Canada van Martijn Alderen - WaarBenJij.nu

Kelowna - Revelstoke

Door: Martijn van Alderen

Blijf op de hoogte en volg Martijn

02 September 2013 | Canada, Revelstoke

Gisteren ben ik vanuit Osoyoos vertrokken richting Kelowna. De route was prachtig door een dal met overal druiven en wijnhuizen.

Kelowna zelf is een vrij grote stad met zo'n 100.000 inwoners. Mijn hotel lag aan de boulevard waar ik de middag al wandelend heb doorgebracht.

Vanochtend was het alweer tijd om te vertrekken, richting Revelstoke. Nu is autorijden in Canada echt heel goed te doen, maar ook hier kun je niet overal zo maar stoppen en moet je je ogen op de weg gericht houden. Maar er is zoveel moois te zien. De bergen worden steeds hoger en de natuur ruiger. En dan te bedenken dat het de komende dagen steeds mooier zou moeten worden!

Het resort in Revelstoke ligt een stukje van de weg af. Maar dan wordt je wel voorzien van schitterende vergezichten(zie foto). Je kunt hiervandaan ook heel mooie wandelingen maken.

Morgen gaat de reis weer verder, nu echt naar de Rocky Mountains, naar Banff.

• 02 September 2013 - 15:03

Ria & Geert:

Hoi Martijn,

Wat prachtig allemaal en wat leuk om met ons te delen.
    Via google zoeken we steeds naar meer plaaatjes van je reisdoelen in Canada.
    Zo reizen we steeds met je mee.
    Groet Ria & Geert