Harrison Hot Springs - Reisverslag uit Harrison Hot Springs, Canada van Martijn Alderen - WaarBenJij.nu Harrison Hot Springs - Reisverslag uit Harrison Hot Springs, Canada van Martijn Alderen - WaarBenJij.nu

Harrison Hot Springs

Door: Martijn van Alderen

Blijf op de hoogte en volg Martijn

29 Augustus 2013 | Canada, Harrison Hot Springs

Vanochtend was Vancouver grijs en regenachtig. Een mooi moment om verder te trekken. Eerst de auto opgehaald en vervolgens vertrokken richting Harrison Hot springs.

Tijdens zo'n rit kom je er pas achter dat Vancouver qua omvang echt groot is. Pas na ongeveer 40 minuten rijden had ik het idee dat ik de stad een beetje achter mij had gelaten. Maar daarna werd de route en het bijbehorende uitzicht steeds beter. Bergen gehuld in wolken doemden op en het jammer dat je niet zomaar op de snelweg kan stoppen om een foto te maken.

Maar aangekomen in Harrison Hot Springs was het uitzicht ook prima(zie foto). Het resort ontleend zijn bekendheid aan zijn natuurlijke warmwaterbaden. Op zich wel een drukke bedoeling. Het wordt ook bevolkt door veel russen (binnen 10 minuten weet je direct waarom zij zijn verkozen tot de meest irritantste vakantiegangers).

Maar ik ga morgen al weer verder naar Osoyoos dus veel last zal ik niet hebben!

• 29 Augustus 2013 - 13:31

Marielle:

Ziet er weer goed uit Martijn. En morgen weg van de Russen en op naar de Chinezen :-) Groeten van ons allemaal.