SYDNEY - Reisverslag uit Sydney, Australië van Martijn Alderen - WaarBenJij.nu SYDNEY - Reisverslag uit Sydney, Australië van Martijn Alderen - WaarBenJij.nu

SYDNEY

Door: Martijn van Alderen

Blijf op de hoogte en volg Martijn

13 November 2012 | Australië, Sydney

Zoals reeds aangekondigd heb ik de afgelopen dagen in Sydney doorgebracht.

Maandag heb ik een fietstocht gemaakt door Sydney. De overige deelnemers waren een Amerikaans gezin met jonge kinderen dus het tempo lag niet al te hoog. De tocht ging langs alle bezienswaardigheden uiteraard waaronder Opera House en de Harbour Bridge (zie foto's), maar ook Darling Harbour, Hyde Park etc. De tocht was zeer de moeite waard en heeft een hoop foto's opgeleverd.

Bij Darling Harbour heb ik zelfs het gebouw van Allianz Australie gespot en op de foto gezet.

Vandaag was het Sydney vanaf het water op een luxe jacht. Ook hier was de rest Amerikaan ( het lijkt wel of je niets anders tegenkomt). Het was een mooi tochtje met goed uitzicht op bezienswaardigheden (incl. De huizen van allerlei beroemdheden). Aan boord werd ook een prima lunch geserveerd.

Ondanks dat het twee leuke tochten waren is de fietstocht wat mij betreft beter om Sydney echt te ontdekken.

Morgen (woensdag) gaat de reis weer verder met een vlucht naar Alice Springs waar ik de komende dagen zal rondtoeren. Het beloofd lekker warm te worden, met temperaturen van boven de 35 graden.

Of inernet daar voor ganden is weet ik niet, dus wellicht kan het enige dagen duren voor het volgende bericht verschijnt.

Tot later!

• 13 November 2012 - 09:15

Geert En Ria Welle:

Dag Martijn,

Fijn om zo met je mee te reizen.
    Wat een mooie foto's.

Geniet er maar goed van en blijf ons jaloers maken.

groet Ria & Geert

• 14 November 2012 - 20:46

Sandra Van Jaarsveld:

Hoi Martijn,

Wat leuk om je verslagen te lezen en de mooie foto's te bewonderen! Veel plezier in Alice Springs..dat zal zweten worden ;-)

Geniet van je reis!

groetjes,