BLUE MOUNTAINS - Reisverslag uit Sydney, Australië van Martijn Alderen - WaarBenJij.nu BLUE MOUNTAINS - Reisverslag uit Sydney, Australië van Martijn Alderen - WaarBenJij.nu

BLUE MOUNTAINS

Door: Martijn van Alderen

Blijf op de hoogte en volg Martijn

11 November 2012 | Australië, Sydney

Afgelopen vrijdag was een reisdag. In de ochtend ben ik van Melbourne naar Sydney gevlogen, gevolgd door een treinreis naar Leura in de Blue Mountains.

In Leura aangekomen ben ik naar mijn hotel gegaan, een schitterend resort met uitzicht over de bergen.

Op zaterdag stond een wandeling in de Blue Mountains op het programma. Ik was de enige deelnemer dus de gids had alle tijd. De wandeling was werkelijk prachtig met veel stijgen en dalen, maar dat bracht wel schitterende vergezichten en watervallen (zie bijgevoegde foto's). Er waren ook een hoop kakatoe's en papagaaien.

Al met al was het een zeer geslaagd uitstapje.

Inmiddels ben ik met de trein (zo'n 2 uur) weer teruggekeerd naar Sydney, waar ik de komende dagen zal verblijven. Morgen staat er een fietstocht op het programma en overmorgen een boottocht door de haven.

Tot later.

• 11 November 2012 - 09:24

Monique:

Hoi Martijn,
    Wat leuk om steeds te lezen waar je bent en te zien hoe mooi het er is!
    Veel reisplezier nog en tot het volgende verslag!
    Groetjes,
    Monique

• 11 November 2012 - 09:24

Monique:

Hoi Martijn,
    Wat leuk om steeds te lezen waar je bent en te zien hoe mooi het er is!
    Veel reisplezier nog en tot het volgende verslag!
    Groetjes,
    Monique

• 11 November 2012 - 16:00

Mariëlle:

Klinkt nog steeds allemaal geweldig Martijn! Fiets ze morgen.

• 11 November 2012 - 19:54

Meike.:

Hoi ome Martijn.
    Wat een mooi uitzicht daar

• 12 November 2012 - 10:39

Sjaak:

Martijn, vaochtend weer even bijgelezen. Wat een fantastisch avontuur, volgens mij geniet je volop. Schiterende foto's ook ! Veel plezier met het vervolg vanje reis.