Christchurch - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Martijn Alderen - WaarBenJij.nu Christchurch - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Martijn Alderen - WaarBenJij.nu

Christchurch

Door: Martijn van Alderen

Blijf op de hoogte en volg Martijn

04 December 2010 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Gisterenmiddag ben ik aangekomen op mijn laatste bestemming, Christchurch.

Vandaag heb ik de stad bezocht. Dat heb ik als eerste gedaan door middel van een rondrit in de antieke engelse trams die hier rond het centrum rijden. Een leuk ritje langs alle bezienswaardigheden. Het makkelijke hierbij is dat je met een kaartje 2 dagen lang overal in en uit kunt stappen.

Vervolgens ben ik met een beschrijving van de plaatselijke VVV een route gaan lopen langs een aantal belangrijke plekken in de stad. Christchurch is een erg leuke stad, met overal pleinen en parken waar altijd wel wat te doen is met muziek of sport. Gelukkig werkt het weer ook hier weer mee.

Hiermee is er wel een einde gekomen aan mijn 5 weken lange reis door Nieuw-Zeeland. Een echt geweldige reis en een super ervaring. Ik heb echt zoveel plekken bezocht en ervaringen opgedaan dat het nu nog moeilijk is even op te noemen wat nu het allerleukste was. Daar kan ik mooi over nadenken wanneer ik in het vliegtuig zit, tijd genoeg.

Ik hoop dat jullie het leuk hebben gevonden om mijn stukjes te lezen. In ieder geval bedankt voor alle reacties. Wanneer ik weer thuis ben kan ik eindelijk de foto's (en filmpjes) laten zien.

Tot ziens.

  • 04 December 2010 - 09:19

    Erik En Jolanda:

    Martijn, een goede reis en we zien je maandag (wel vroeg hoor)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

Rondreis Nieuw-Zeeland

Recente Reisverslagen:

04 December 2010

Christchurch

03 December 2010

Dunedin en Twizel

01 December 2010

The Catlins

28 November 2010

Milford Sound

26 November 2010

Wanaka en Queenstown
Martijn

Actief sinds 03 Okt. 2010
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 29895

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2016 - 15 September 2016

Rondreis China

22 Augustus 2015 - 13 September 2015

Rondreis Indonesië - Sumatra, Java & Bali

24 Augustus 2014 - 13 September 2014

Rondreis Brazilië

25 Augustus 2013 - 18 September 2013

Rondreis Canada

01 November 2012 - 02 December 2012

Rondreis Australië

31 Oktober 2010 - 06 December 2010

Rondreis Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: