Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Martijn Alderen - WaarBenJij.nu Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Martijn Alderen - WaarBenJij.nu

Vancouver

Door: Martijn van Alderen

Blijf op de hoogte en volg Martijn

27 Augustus 2013 | Canada, Vancouver

Gisteren ben ik na een prima vlucht van 9 uur aangekomen in Vancouver. De rest van de dag heb ik geprobeerd om zolang mogelijk wakker te blijven. Maar 9 uur tijdsverschil in 1 keer overbruggen blijft een opgave.

Vanochtend stond er eerst een bezoek aan Grandville Island op het programma. Het vezoek bestond uit een rondleiding langs allerlei foodmarkets, waar Grandville om bekend staat. Alles moest worden geproeft, havermout, kaas, vlees, chocola, vis en nog veel meer. Lunch was hierna niet meer nodig!

In de middag ben ik met een fiets van het hotel een rondrit gaan maken. De route heeft mij naar Stanley Park gebracht. Dit is een enorm groot park/bos op de kop van downtown Vancouver. Ondanks dat er af en toe wat regen viel was het een mooie rit van zo'n 20 kilometer.

Morgen ga ik naar Victoria op Vancouver Island, per watervliegtuig om orka's te bekijken. Ik ben benieuwd.