MELBOURNE - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Martijn Alderen - WaarBenJij.nu MELBOURNE - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Martijn Alderen - WaarBenJij.nu

MELBOURNE

Door: Martijn van Alderen

Blijf op de hoogte en volg Martijn

05 November 2012 | Australië, Melbourne

Gisterenavond laat aangekomen in Melbourne.

Vandaag stond een stadswandeling door Melbourne op het programma. Het bleek een erg leuke wandeling onder leiding van een ervaren gids door de voor Melbourne karakteristieke smale steegjes en doorgangen. Allemaal plekken waarvan je in Nederland al gauw denkt daar loop in mooi niet doorheen zijn hier juist de plekken met de leukste winkeltjes en eetgelegenheden.

Onderweg werd er gestopt in een cafe/chocoladewinkeltje voor de ochtendkoffie of thee en de rondleiding eindigde met een prima lunch in een cafeetje. Op mijn voucher stond dan wel VIP guest , maar dat ik bij elke gelegenheid iets extra's kreeg toegestopt (chocolade e.d.), was ten opzichte van de rest van de groep (zo'n 6 personen) wel erg genant. Maar ach, zij zullen wel maar de helft hebben hoeven te betalen!

Het enige wat tot nu toe tegenvalt is het vinden van een geschikte computer voorzien van camera en microfoon (wel zo handig met skypen). Als er al een internet cafe te vinden is dan is deze op het tijdstip waar het mij uitkomt (na 19:00 uur Australische tijd) reeds gesloten. Wellicht over een paar dagen in Sydney? Dat stukje wordt dan ook geschreven op een computer in het hotel zonder dit alles.

Morgen gaat de eerste meerdaagse excursie van start (3 dagen naar de Great Ocean Road). Mensen die ik vandaag heb gesproken waren in ieder geval enthousiast. De kans dat ik de komende dagen over internet beschik acht ik klein maar wie weet.

Waarschijnlijk tot over een paar dagen.

  • 05 November 2012 - 15:49

    Meike:

    Hallo ome Martijn,

    Ik ben erg jaloers op u,
    En uw chocolaatjes.
    Bij ons in Nederland gaat het goed.
    Ik heb vandaag mijn boekbespreking gehouden en had een goed-prima.
    Nog steeds wel slecht weer.
    Veel plezier bij Great Ocean Road.

    Greetz Meike.

  • 05 November 2012 - 16:40

    Jolanda:

    Lekker Martijn chocola. we houden ons aanbevolen.
    Veel plezier de komende dagen.
    Je treft het beter dan Nick, die ligt de komende dagen in het veld met nat en koud weer.
    Groetjes van ons allemaal.

  • 05 November 2012 - 18:56

    Lotte:

    Heey ome Martijn

    Ik hoop dat u het leuk het heeft in Australië.
    Hier vermaak ik me wel, heb morgen mijn boekbespreking en heb met hockey 0-3 gewonnen en een gescoord.

    Veel plezier in Australië.

  • 06 November 2012 - 10:14

    Pa En Ma :



    Hoi Martijn,

    We volgen je reisverslagen en genieten mee.
    Nog niet ziek van de chocolade>
    Mis je de pepernoten, boerenkool met worst al?
    Wij zitten nu lekker aan de koffie 10.15 uur.
    Groetjes en een goede reis verder.

  • 07 November 2012 - 19:48

    Lotte :

    Heey ome Martijn

    Wat een mooie foto van die rotsen
    Ik hoop dat u daar het naar u zin heeft.

  • 07 November 2012 - 19:51

    Meike:

    Wat een mooie foto ome Martijn, die rotsen in het water vondt ik wel erg apart.
    Hopelijk is het goed weer. Veel plezier nog.

    Greetz meike

  • 08 November 2012 - 05:54

    BM:

    Hoi Martijn,

    Glad to see you arrived good and well, and are having fun. Enjoy all that the great Down Under has to offer.

    Will check in again soon.

    Cheers,

    BM

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Actief sinds 03 Okt. 2010
Verslag gelezen: 448
Totaal aantal bezoekers 29825

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2016 - 15 September 2016

Rondreis China

22 Augustus 2015 - 13 September 2015

Rondreis Indonesië - Sumatra, Java & Bali

24 Augustus 2014 - 13 September 2014

Rondreis Brazilië

25 Augustus 2013 - 18 September 2013

Rondreis Canada

01 November 2012 - 02 December 2012

Rondreis Australië

31 Oktober 2010 - 06 December 2010

Rondreis Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: